پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نخستین رویداد فنی مهندسی گروه تولیدی عالیس

نخستین رویداد فنی مهندسی گروه تولیدی عالیس

- 1402/03/23

نخستین رویداد نیازهای فنی و مهندسی گروه تولیدی عالیس صبح امروز در محل سالن همایش‌های پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، این نشست با هدف تامین نیازهای فنی مهندسی گروه تولیدی عالیس توسط شرکت پیشگامان اکسیر سبز آروند در محل سالن همایش‌های پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این نشست مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به برنامه مدون برای توجه به حوزه صنایع غذایی و کشاورزی گفت: باید برای پیشرفت کشور مردمی‌سازی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: مردمی‌سازی یعنی سپردن مدیریت به شرکت‌های خصوصی و به این شکل دولت با نقش نظارتی وارد عمل می‌شود.

میرزائی شهرابی تاکید کرد: کشور ایران و به خصوص استان خراسان رضوی معدن تولید علم است و باید علوم تولید شده به صورت دقیق مورد استفاده قرار گیرد که اگر این اتفاق رقم بخورد در مسیر توسعه پایدار و عدالت‌محور و پیشرفت کشور حرکت خواهیم کرد.

وی توجه به ظرفیت ارزشمند صنایع غذایی و کشاورزی را در منطقه زرخیز خراسان رضوی ضروری دانست و تصریح کرد: مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار عالیس به عنوان اولین مجموعه با این ماموریت در پارک علم و فناوری خراسان پذیرش شده است و برنامه ما حضور سایر مجموعه‌ها خواهد بود که در این زمینه با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه حاضران با نیازهای مطروحه آشنا شدند و در جلسات نهایی به احصاء آنها پرداختند.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.